Många kommentarer har dykt upp efter att tidningen Mitt i har publicerat en artikel om Kungsängen Sjökrog.
Några kommentarer : Hur vi har längtat, äntligen, matställen vid vattnet har saknats i området och nu händer något positivt i Kungsängen.
Jenny Regnlund från Piluddens Båtklubb säger så här:


